ANUNȚ – INVITAȚIE DE PARTICIPARE

Achiziţia de servicii de catering respectiv pregătirea,prepararea și livrarea zilnică a mesei calde pentru preșcolarii și elevii Școlii Gimnaziale Chiscani, din comuna Chiscani, județul Brăila,
CPV: 55524000-9 Servicii de catering pentru școli (Rev.2).
Scopul principal al achiziției:
Contractul are ca obiect achiziționarea de servicii catering (CPV: 55524000-9 Servicii de catering pentru școli (Rev.2) pentru asigurarea suportului alimentar pentru 351 copii care frecventează cursurile Șșcolii Gimnaziale Chiscani și a structurilor de învățământ arondate, începând cu data prevăzuta în contract.
Prestatorul se obligă să asigure zilnic pregătirea, prepararea și livrarea hranei pentru elevii și preșcolarii care frecventează cursurile școlii, în cantitățile și continutul caloric stabilit prin HG 24/2024 privind instituirea programului Național – masă sănătoasă.
Modalitatea de achiziție:
Anunt de publicitate pe site-ul UAT. În cazul în care condițiile minime de ofertare, conform caietului de sarcini anexat nu sunt respectate, oferta va fi respinsă.
Criteriul de atribuire: “cel mai bun raport calitate-preț”.
Factorii de evaluare folositi de Autoritatea Contractanta pentru alegerea ofertei cu cel mai bun raport calitate-pret sunt următorii:
1. Prețul ofertei
Punctaj maxim: 50 puncte
Algoritm de calcul:
a) Componenta financiara 50% punctaj maxim 50 de puncte pentru oferta cu cel mai mic pret
Pentru restul ofertelor algoritmul de calcul este urmatorul :
Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pret ofertat / valoare estimata procedura) x punctaj maxim alocat
2. Componenta tehnica
Punctaj maxim: 50 puncte
1) Pentru ofertele care au cea mai mare pondere a materiei prime se acorda punctaj maxim respectiv 25 de puncte.
Pentru restul ofertelor algoritmul de calcul este urmatorul
P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n) = (Pondere ofertata /Pondere maxima ) x punctaj maxim alocat.
Ofertele care vor avea o pondere a materiei prima mai mica de 40% vor fi considerate neconforme.
2) Pentru cea mai scurta distanta de la locul de productie la locul de consum (comuna Chiscani) se acorda punctajul maxim alocat – 25 puncte
b) Pentru celelalte distante punctajul D(n) se calculeaza proportional,astfel: D(n)=(Distanta mini ofertata/Distanta n)x punctajul maxim acordat.
Se va prezenta o declaratie de la producator din care sa reiasa locul de productie.
Valoarea totală estimată a contractului de achiziție, fără TVA: 714.881 lei
Valabilitatea ofertei: Minim 90 de zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Perioada derulării contractului: până la 31.12.2025.
Data limită pentru depunerea ofertelor: 20.02.2025, ora 12.00
Data limită de deschidere a ofertelor: 20.02.2025, ora 15.00
CERINȚE MINIME DE CALIFICARE ȘI SELECȚIE A OFERTANȚILOR
Având în vedere complexitatea proiectului în care beneficiarul este implicat și durata de implementare a acestuia, pe parcursul căreia Prestatorul serviciilor care fac obiectul procedurii de achiziție va trebui să asigure continuitatea serviciilor și rezolvarea eventualelor dificultăți legate de îndeplinirea contractului, se impun următoarele criterii de calificare și selecție a operatorilor participanți la procedură:
Cerințe privind situația personală a ofertanților:
Ofertantul/ofertantul asociat, terțul susținător și subcontractantul, nu trebuie să se regasească în situațiile prevăzute de art. 164, art. 165 și art. 167 din Legea 98/2016. În acest sens, ofertantul/ofertantul asociat, terțul susținător și subcontractul vor prezenta:
– Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art.164 din Legea 98/2016, privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
– Declaratie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 167 din Legea. 98/2016, privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
– Declarație privind evitarea conflictului de interese. Persoanele cu atributii fata de care se va da aceasta : Pospai Geanina – primar, Enache Marcela – Secretar UAT, Trandafir Lacramioara – contabil, Vrabie Simona Andy – inspector superior, Consilieri locali : Cojea Busuioc Costică, Drăgănică Sorina, Grigoraș Marian – Laurențiu, Gorgan Costică, Pospai Liviu – Ioan, Zahari Emanuela – Cristina, Ivan Ionel, Dincă Ștefan, Macoviciuc Alina, Dragomir Rodica, Ion Daniela, Popa Răzvan – Trăian, Crăciun Diana – Dica, Tîrcavu Marcel, Aramă Cătălin. Comisia de evaluare: Neagu Gina- membru, Mitu Mioara-membru, Tutui Liliana – membru, Pirpiriu Valentin-Florin – membru, Chirila Olimpia – presedinte, Neagu Nicusor-Cosmin – membru de rezerva
Cerințe privind capacitatea de exercitare a activității profesionale
Operatorii economici care participă la depunerea unei oferte trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii, respectiv, că este legal constituit, că nu se află în nici una dintre situațiile de anulare a constituirii și că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului și care cad în sarcina sa, conform ofertei depuse.
Ofertele incomplete sau care nu vor respecta cerințele menționate în caietul de sarcini, nu vor fi supuse analizei și vor fi descalificate.
Ofertantul va prezenta următoarele documente:
– certificat constatator emis de O.N.R.C., din care să rezulte că obiectul de activitate al operatorului economic este, conform obiectului contractului, respectiv Servicii de catering, acesta trebuie să aibă corespondent în cod CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C., sau similar;
– autorizația de funcționare;
– document de înregistrare sanitară-veterinară pentru siguranța alimentelor;
– document care atestă faptul că transportul preparatelor se va face cu mijloc de transport autorizat sanitar-veterinar.
Deasemena ofertantul va detine urmatoarele certificari: ISO nr. 9001 Managementul calității, ISO 14001 Sistemul de management al mediului si ISO 22000 Siguranță alimentelor, pentru serviciile ce fac obiectul procedurii. Toate certificarile se vor citi ca si echivalent.
Cerințe privind experiența similară
Ofertantul va prezenta lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani, din care să rezulte prestarea de servicii similare (de natura și complexitate similară/comparabilă cu cele care fac obiectul contractului/ serviciilor de tipul celor precizate în obiectul contractului), la nivelul unuia sau mai multor contracte, cu indicarea valorilor, datelor și a beneficiarilor publici sau privati. Serviciile trebuie să fi fost prestate în ultimii 3 ani, calculați prin raportarea la dată limită de depunere a ofertelor.
Elaborarea și prezentarea ofertei
Limba de redactare a ofertei: română
Oferta va trebui să conțină toate datele de identificare și contact ale ofertantului. Ofertele se vor depune la sediul Primăriei Comunei Chiscani, Strada Principala nr. 224, Localitatea Chiscani, comuna Chiscani, Judetul Braila .
Oferta se va depune în plic închis, sigilat și ștampilat, pe care se va mentiona :”Oferta pentru Servicii de catering pentru Școlii Gimnaziale Chiscani, din comuna Chiscani, județul Brăila.
Nu se acceptă oferte alternative.
Ofertele vor fi exprimate în lei. Se va preciza prețul în lei, atât cu TVA cât și fără TVA.
În prețul ofertei se cuprind toate cheltuielile aferente serviciilor prestate. Valoarea ofertei se va face pe întreg pachetul. Nu se admit oferte parțiale. Oferta are caracter ferm și obligatoriu din punct de vedere al continutului.
În situatia în care vor exista 2 oferte identice ca pret și ca valoare, se va solicita reofertarea.
Atribuirea contractului
Contractul va fi atribuit ofertantului care a prezentat oferta cu propunerea financiară având cel mai bun preț fără TVA, în lei fără TVA, dintre ofertele admisibile. Ofertele sunt considerate conforme și acceptabile dacă corespund, din punct de vedere al valorii care îndeplinesc toate cerințele din documentația de atribuire. La analiza ofertelor se va ține cont de toate cerințele menționate. Neîndeplinirea unui criteriu/cerință minimă din documentație conduce la respingerea ofertei.
Comunicarea rezultatului
În termen de maxim 3 zile de la întocmirea raportului procedurii de atribuire, Achizitorul va comunica ofertanților rezultatul procedurii.
Clarificări
Ofertantii pot solicita informații și clarificari cu 2 zile calendaristice înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul limită de transmitere a răspunsului la solicitarile de clarificari către ofertanți este de 1 zile calendaristice. Răspunsurile vor fi publicate pe pagina www.primariachiscani.ro.
Căi de atac
În situația în care un operator economic este nemulțumit de modul în care s-a desfașurat procedura de achiziție, poate face contestație conform prevederilor legale în vigoare.
Anexe:
Caietul de sarcini
Formulare
Model de contract